روند استرداد وجه

مشتریان عزیز مجموعه فرش آمیزا دقت فرمایند باتوجه به اینکه بعد از ثبت نهایی سفارش تنها 24 ساعت  جهت لغو سفارش یا ویرایش آن زمان باقیست  در صورت لغو سفارش در این زمان مسئول پشتبانی را از طریق تماس در ساعات کاری مجموعه (8 تا 15) یا از طریق پیام کوتاه در ساعات غیر کاری مطلع فرمایید.

پس از لغو سفارش مبلغ کل سفارش طی 72 ساعت به همان حسابی که وجه از طریق آن پرداخت شده است مسترد خواهد شد 

 

مدت زمان تحویل

سفارشات مشتریان محترم فرش آمیرزا طی 10 روز کاری( به غیر از روی های تعطیل) تولید ، اماده و ارسال خواهد شد.

 

نحوه ارسال و شیوه حمل

کلیه ی ارسالی های محصولات کارخانه فرش آمیرزا رایگان و تمامی هزینه های آن به عهده ی این مجموعه میباشد لازم به ذکر است ارسال محصولات تولیدی شرکت فرش آمیرزا بسته به نوع و سایز سفارش متفاوت میباشد کلیه فرشهای 6 متری و تابلو فرشها از طریق تیپاکس و کلیه فرشهای 9 متری و 12 متری از طریق باربری به نزدیک ترین مرکز حمل و نقل محل سکونت شما ارسال خواهد شد. 

 

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ سفارش

پس از ثبت سفارش 24 ساعت مهلت لغو برای ویا امکان تغییر سفارش وجود دارد. بعد از گذشت این زمان به هیچ عنوان امکان تغییر یا لغو سفارش وجود نخواهد داشت  زیرا محصول شما به لیست بافت تولیدی ما ارسال شده و پرسنل شرکت به بافت آن اقدام نموده اند مسلمان لغو آن خسارت و هزینه هایی را برای تولید کننده به دنبال خواهد داشت پس در انتخاب سفارش خودت دقت کنید زیرا امکان تغییر و یا مرجوع کردن ان وجود ندارد .

 

نحوه پرداخت وجه

شما میتوانید از طریق درگاه های پرداختی که در سایت تعبیه شده مبلغ سفارش را واریز کنید.

 

نحوه پشتیبانی و ساعت پاسخگویی

مشتریان عزیز میتوانند در روز های کاری ساعات 8 تا 15 با ما تماس حاصل فرمایند قابل ذکر است  در دیگر ساعات شبانه روز از طریق پیام رسال های مجازی پاسخ گوی مشتریان عزیز خواهیم بود 

 

قوانین و مقررات مربوط به حریم شخصی

آمیرزا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های آمیرزا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور  صادر میشود ، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.